ProdejnyNabízíme dokonalé službyZboží sklademNajdete nás i na Facebooku
Nabytek-Regio.cz

CO JE DOBRÉ VĚDĚT?

 

    TERMÍN DODÁNÍ ZBOŽÍ

  • Termín dodání zboží začíná běžet dnem obdržení objednávky, která obsahuje kompletní informace, potřebné k řádnému vyrobení nábytku nebo obdržením platby na účet prodejce, zvolil - li zákazník zvýhodněnou platbu předem. Konkrétní doba dodání je uvedena u každého produktu, je třeba ji však brát díky šíři nabízeného sortimentu pouze orientačně. Pokud hrozí nedodržení termínu dodání nábytku z různých důvodů, je zákazník včas informován a požádán o odsouhlasení náhradního termínu dodání zboží.

     ZPŮSOB DODÁNÍ ZBOŽÍ

  • Zákazník je informován dispečerem telefonicky o dni, čase a způsobu dodání nábytku několik dnů předem.
  • Doprava je většinou zajištěna vlastními vozy nebo kurýrní službou (PPL,DL). Jako prodejci si však vyhrazujeme měnit způsob dopravy podle množství a charakteru zboží.
  • Spolu se zbožím obdrží zákazník, také dokumenty, sloužící jako daňový doklad a dodací list. Jejich podpisem stvrzuje fyzické obdržení objednaného zboží. Proto doporučujeme jeho pečlivé přebrání. Zjistí - li zákazník závadu, nebo chybějící díl u zboží, které vyžaduje smontování  (demont), doporučujeme nahlásit závadu co nejdříve od obdržení zboží. Pokud tak neučiní nemusí být na případnou reklamaci brán zřetel.

        ZPŮSOB UČTOVÁNÍ DOPRAVY A PLATBA ZBOŽÍ

 

  • Při nákupu zboží v hodnotě nad 5.000,- kč poskytneme dopravu do vzdálenosti 50 km od Roudnice nad Labem ZDARMA
  • Při nákupu zboží v hodnotě nad 10.000,-kč poskytneme dopravu do vzdálenosti 100 km od Roudnice nad Labem ZDARMA
  • Při dopravě zboží do vzdálenějších lokalit a v nižší hodnotě než je uvedeno účtujeme dopravné dle aktuálního ceníku přepravních služeb (PPL, Fofr, GW, Toptrans)

        Zboží je možné platit těmito způsoby:

  • PŘEVODEM PŘEDEM 
  • HOTOVĚ PŘI PŘEDÁNÍ
  • PLATEBNÍM TERMINÁLEM - kartou na naší kamenné prodejně. Transakce proběhne prostřednictvím platebního terminálu. Příjímáme tyto typy karet: Visa, Visa electron, Mastercard, Master card electronic, Maestro, american express, Pay. 

 

          DOPLŇKOVÉ SLUŽBY

  • Dopravou na místo určení je myšleno doručení zboží pouze před objekt se zohledněním možnosti příjezdu vozidla k objektu. Jelikož řidič jezdí většinou bez závozníka, není v jeho silách stěhovat zboží po objektu nebo nábytek z časových důvodů montovat u zákazníka.
  • V případě zájmu zákazníka o stěhování nebo montáž nábytku je, třeba tento údaj sdělit již při vypisování objednávky - přesnou cenu a podrobnosti s ním doladí po odeslání objednávky náš dispečer.

          Orientační ceník doplňkových služeb:

       - Cena za smontování nábytku ... 15% z celkové ceny zboží

       - Cena za stěhování ... 100 kč / každý díl nábytku/ jedna osoba/jedno patro

  • Naše firma nabízí možnost stěhování nábytku a montáže nábytku u zákazníka, vyhrazuje si však právo odmítnutí těchto služeb z kapacitních nebo časových důvodů.

 

Informace


siriri
NABYTEK-REGIO.CZ © 2008 Všechna práva vyhrazena Odebírat novinky v naší nabídce RSS   Tento eshop optimalizuje Religis s.r.o.   Tento eshop vytvořil Religis s.r.o.
PROČ NAKUPOVAT U NÁS?
  1. Jsme na trhu už od roku 1999
  2. Velké sklady a vlastní vozový park
  3. Provozujeme také kamenné prodejny
  4. Přivezeme, nastěhujeme, smontujeme
  5. Nízké ceny nábytku
  RYCHLÝ KONTAKT
734 311 729
nabytek@nabytek-regio.cz

  KDE NÁS NAJDETE
ROUDNICE N/L: kamenná prodejna + centrální sklad
Riegrova 635, 41301 (objekt Chaloupka)
Tel./fax.:  416 815 533
mob.:  734 570 305
Mapa

TOPlist